Szkolenia otwarte
Głównym założeniem szkoleń otwartych jest umożliwienie wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkoleń, którzy reprezentują różne branże i stanowiska. Uczestnicy mają możliwość porównania metod i praktyk stosowanych w innych organizacjach z tymi, które znają z codziennej pracy.
Co gwarantujemy?
- zaskakujące gry i ćwiczenia odzwierciedlające realne doświadczenia poprzez metafory i porównania,
- zespół trenerów ? praktyków,
- kameralne grupy szkoleniowe liczące maksymalnie do 10 osób,
- sprawną organizację szkolenia,
- w przypadku zainteresowania utrwalaniem wiedzy proponujemy sesje folow-up lub coachingu operacyjnego,
Z nami nie ma czasu na nudne wykłady i teoretyczne wywody. Rozwijamy praktyczne umiejętności poprzez aktywne i angażujące uczestników metody szkoleniowo-warsztatowe takie jak: gry, symulacje, studia przypadków, odgrywanie ról, trening video, dyskusje i prace grupowe.
Zapraszamy do uczestnictwa w profesjonalnie prowadzonych szkoleniach otwartych.
Kontakt w sprawie organizacji szkoleń: info@centrumrozwoju.pl lub nr tel.: 694745845
LISTA SZKOLEŃ OTWARTYCH:
COACHINGOWY STYL PRACY (CSP)
Moduł dedykowany jest menedżerom jako element zarządzania zespołem pracowniczym.
Celem warsztatów jest rozwinięcie umiejętności coachingowych kadry menedżerskiej z obszarów wspierania pracowników w realizacji wyznaczonych celów biznesowych. Rozwijanie motywacji wewnętrznej pracowników jako jednego z najbardziej efektywnych motywatorów wpływających na efektywność pracy.
Korzyści dla uczestników: poznanie przez menedżerów podstawowych narzędzi z zakresu coachingowego stylu pracy (CSP) mających na celu wspieranie pracowników poprzez efektywną komunikację i rozwijanie partnerskich relacji:
- koncepcja oparta a stylach kierowania Blancharda,
- kim chce być jako szef czyli granice relacji z pracownikiem,
- poszerzanie wiedzy z zakresu postawy menedżera współpracującego coachigowym stylem pracy na bazie budowania partnerskich relacji,
- budowaniem przyjaznej atmosfery w zespole,
- budowaniem długoterminowych relacji z pracownikami poprzez zaufanie,
- określanie sytuacji w organizacji w których coachingowy styl pracy będzie najbardziej efektywny,
- wyznaczanie celów poprzez przeformułowywanie problemów,
- rozwijanie umiejętności szukania zasobów wspierających realizację celów,
- zadawanie pytań, słuchanie, przekazywanie informacji zwrotnych,
- umiejętność identyfikowania przekonań i obaw blokujących realizację celów,
- metody egzekwowania wyznaczonych celów.
- udzielanie pochwał lub rozmów korygujących,
- doskonalenie prowadzenia rozmów z pracownikami wspierających budowanie wewnętrznej motywacji działania na każdym etapie rozwoju pracownika jako indywidualnej strategii osiągania celów,
- uczenie samodzielności i brania odpowiedzialności za realizację zadań poprzez plan rozwoju osobistego,
- przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu,
- pobudzenie kreatywności,
- zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów.
KOBIETA MENEDŻER
Moduł dedykowany jest dla kobiet zarządzających zespołami pracowniczymi w strukturach organizacji lub właścicielek firm.
Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości oraz rozwinięcie umiejętności wspierających funkcjonowanie kobiet w biznesie w realiach gospodarki charakteryzującej się organizacjami zaprojektowanymi dla mężczyzn.
Korzyści dla uczestniczek:
- wypracowanie definicji autorytetu lidera,
- przyjrzenie się przekonaniom, obawom i wartościom dotyczącym kobiet w biznesie,
- poszerzanie świadomości mocnych stron bycia kobietą liderem,
- zwiększenie świadomości kobiecych strategii działania w biznesie,
- przyjrzenie się inspiracjom własnego stylu zarządzania-moja indywidualna strategia osiągania celów czyli dokąd dążę,
- zwiększenie poczucia własnej wartości i pro aktywności w byciu kobietą menedżerem w perspektywie misji działania,
- poznanie technik asertywnych przydatnych kobietom w męskim świecie biznesu,
- budowaniem przyjaznej atmosfery w zespole,
- budowaniem długoterminowych relacji z pracownikami,
- uczeniem pracowników samodzielności i brania odpowiedzialności za zadania,
- przeciwdziałaniem wypaleniu zawodowemu,
- zwiększanie skuteczności biznesowej poprzez rozwijanie umiejętności panowania nad własną mimiką, głosem i ciałem gwarantujące sukces docierania przez różne kanały komunikacyjne w odbiorze przez innych ludzi.
- zwiększanie skuteczności biznesowej poprzez rozwijanie elementów pracy z głosem, indywidualną ekspresją, prezentacją, prowadzone przez reżysera teatralnego pozwalające na spotkanie z własnymi możliwościami i ograniczeniami.
- poszerzenie balansu w życiu zawodowy i osobistym poprzez pracę na kole wartości.
ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI W ZESPOŁACH PRACOWNICZYCH opartej na modelu stylów zachowań przypisanych do 4 kolorów Junga / Moultona-Marston?a
Celem warsztatów jest polepszenie współpracy i standardów komunikacyjnych skutkujące wzmocnieniem potencjału zespołu w organizacji dzięki zastosowaniu teorii zgodnej z metodologią czterowymiarowej mapy zachowań..
Korzyści dla uczestników:
- menedżerowie poznają ?mapę? preferowanych zachowań i predyspozycji własnych i swoich współpracowników przyporządkowanych do 4 podstawowych kolorów co pomaga zrozumieć jak reagują i postępują poszczególni członkowie zespołu,
- świadomość mocnych strony i słabości zespołu,
- analiza wywiera największego wpływu na zespół i czy jest to korzystne dla całego zespołu,
- pozwala wykorzystywać naturalny styl zachowania członków zespołu ? przez co praca może być efektywniejsza, charakteryzująca się mniejszą ilością konfliktów i barier.
ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI PREZENTACJI wspartych technikami teatralnymi podczas KONTAKTU HANDLOWEGO Z KLIENTEM
Celem warsztatów jest unaocznienie podobieństw pomiędzy teatrem a biznesem. Teatralna jest już sama sytuacja spotkania sprzedawcy (kontrahenta) z klientem. Jeden jest widzem a drugi aktorem. Każdy aktor musi być skuteczny, jeżeli chce przekonać widza do swojej roli. W tym celu umiejętność panowania nad własną mimiką, głosem i ciałem gwarantuje sukces poprzez docieranie przez różne kanały komunikacyjne w odbiorze przez innych ludzi. Elementy pracy z głosem, indywidualną ekspresją, prezentacją, prowadzone przez reżysera teatralnego pozwolą na spotkanie z własnymi możliwościami i ograniczeniami. Dzięki czemu przyczynią się do zwiększenia własnego potencjału twórczego oraz biznesowej skuteczności.
Korzyści dla uczestnika:
Szkolenie ma charakter kompleksowy zwiększający skuteczność poprzez udział w ćwiczeniach z zakresu:
- komunikacji,
- prezentacji,
- uruchomienia własnej ekspresji, jako skutecznego instrumentu komunikacji,
- uruchomienia głosu, aby być bardziej interesującym dla odbiorców
- w ramach zabawy teatralnej uczestnicy nabędą umiejętności skutecznego wywierania określonego wpływu na odbiorcę.
WARSZTAT COACHINGOWY: Alternatywne scenariusze Twojego życia
Jeśli czujesz że żyjesz nie własnym życiem, przygniotła Cię codzienność, niekończące się obowiązki, ciągle przyśpieszające tempo życia, niewiara we własne siły ?ZATRZYMAJ SIĘ!
WEŹ UDZIAŁ W WARSZTACIE COACHINGOWYM
na którym odkryjesz:
- swoje wartości i potrzeby;
- w jaki sposób ograniczają Cię Twoje przekonania i obawy;
- co to jest negatywny monolog wewnętrzny i jaki wpływ ma na Twoje życie;
na którym nauczysz się:
- jak stawiać granice innym ludziom w różnych sytuacjach życiowych;
- jak odnajdywać swoje siły i zasoby wewnętrzne;
- jak zmieniać swoje marzenia w realne cele;
Zapraszamy na warsztaty coachingowe na których zaprojektujesz alternatywne scenariusze swojego życia.
Pełne informacje o zakresie proponowanych działań rozwojowych możecie Państwo uzyskać poprzez bezpośredni kontakt z przedstawicielami naszego Zespołu Trenerskiego.
Zapraszamy również do zakładki artykuły gdzie nasz zespół Trenersko?Doradczy przygotowuje dla Państwa syntetyczne publikacje dotyczące wybranych zagadnień tematycznych.