Badanie opinii i satysfakcji pracowników

Celem realizacji projektu jest badanie opinii pracowników zorientowane na wsparcie i rozwój organizacji. Zbadanie opinii zatrudnionych daje możliwość wykrycia obszarów zadowolenia i niezadowolenia pracowników, obszary wymagające usprawnienia, przyczyny konfliktów i nieporozumień wewnątrz organizacji. W ten sposób możliwe jest wprowadzenie takich modyfikacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, które pozwolą na świadome zwiększanie satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy co oznacza zwiększą motywację i zaangażowanie pracowników firmy. Badanie opinii pracowników jest faktycznie diagnozą przedsiębiorstwa wykonaną na podstawie tego, jak pracownicy je postrzegają.

ZAKRES PROJEKTU:

Poznanie opinii i pozyskanie informacji od pracowników z wykorzystaniem gier i zabaw coachingowych w zakresie tematów:

  • identyfikacji pracowników z firmą,
  • systemu komunikacji wewnętrznej,
  • jakości współpracy pomiędzy działami,
  • jakości współpracy pomiędzy członkami zespołów,
  • organizacji pracy,
  • wynagrodzeń, świadczeń i innych korzyści,
  • oceny bezpośredniego przełożonego,
  • szkoleń i rozwoju.

KORZYŚCI:

  • wytworzenie wśród pracowników aktywnego zaangażowania poprzez stworzenie  możliwości wyrażenia i wysłuchania opinii o firmie,
  • zdiagnozowanie źródeł zadowolenia i niezadowolenia pracowników,
  • zdiagnozowanie czynników motywacyjnych,
  • identyfikacja zagrożeń i barier kulturowych w rozwoju firmy,
  • opracowanie planu rozwoju i zaplanowanie ścieżek zmian,
  • możliwość opracowania dopasowanego systemu motywacji finansowej i pozafinansowej,
  • uzyskanie podstawy do rozpoznania potrzeb Szkoleniowych,
  • przeprowadzenie programów naprawczych w obszarach w których występują problemy.